תפריט
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו!

03-6442224

עורך דין גירושין מומלץ

עורך דין גירושין הוא הגורם המקצועי שיספק לכם תמיכה צמודה לאורך ההליך הארוך והמורכב שלפתחו אתם עומדים, שיכול להיות בעל תוצאות משנות חיים. בשל אופיו העדין של תיק הגירושין וחשיבות היחס האישי, מומלץ לבחור בעורך דין גירושין ממשרד עו"ד המתמחה בנושא. איך עושים זאת? את כל הפרטים החשובים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ והעלויות הנלוות לכך, תוכלו למצוא במדריך שלפניכם.

 

מה התרומה של עורך דין גירושין מומלץ להליך גירושין מוצלח?

עבודה עם עורך דין גירושין כוללת בדרך כלל מספר שלבים:

  • ייעוץ ראשוני: בפגישה הראשונית עם עורך דין גירושין תתבקשו למסור פרטים על המצב המשפחתי שלכם ולהציג לעורך הדין שעמו אתם נפגשים, מסמכים רלוונטיים שיכולים להשפיע על ההחלטות הקשורות בתיק, כגון הסכם ממון.
    בתגובה, על עורך הדין לספק לכם שני דברים מרכזיים: תכנית אסטרטגית לטיפול בגירושין והצעת מחיר הכוללת שכר טרחה. בנוסף, בשלבים הראשונים, עורך הדין יציע הדרכה כללית לגבי הפעולות המתאימות או הבלתי מתאימות בתקופה רגישה זו ויסביר במה הטיפול בגירושין שלכם כרוך.
  • הליכים משפטיים: בשלב הבא בדרך כלל עורך הדין פועל להשגת פשרה בין בני הזוג. תהליך זה עשוי לכלול תקשורת עם עורך הדין של הצד השני, השתתפות בגישורים, איסוף מידע רלוונטי, עריכת הסכמים ועוד. אם הניסיונות להגיע לפשרה לא צלחו והתיק יעבור להכרעה משפטית, עבודתו של עורך הדין תהיה כרוכה בהכנת מרשו לדיון והצגת טיעונים בפני בית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני.
  • הכנה להגשת תביעת הגירושין: בין שלב הייעוץ הראשוני לשלב הפנייה לערכאות משפטיות, ישנו שלב ביניים והוא שלב ההיערכות להגשת תביעת גירושין או קיום תהליך גישור לטובת עריכת הסכם גירושין בהסכמה הדדית.
    כדי להחליט אילו מהערוצים נכון לכם יותר בתהליך הגירושין שלכם, עורך דינכם יספק לכם ייעוץ לגבי מה שמכונה "מרוץ הסמכויות". הכוונה היא לשאלה הקריטית מי מבני הזוג מגיש את תיק הגירושין לבית המשפט ולאיזו ממערכות המשפט בישראל, שכן בהתאם לכך תיקבע הסמכות שבה יטופל הליך הגירושין – בית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני.

 

עורך דין גירושים מומלץ יודע להציג למייוצגיו את מכלול השיקולים הרלוונטיים לבחירת הערכאה שתטפל בהליך הגירושין שלהם, בהתחשב בנסיבותיהם האישיות, ההוריות והכלכליות, מידת שיתוף הפעולה עם בן הזוג השני והסיכויים למיקסום האינטרסים של הלקוח בכל אחת מן הערכאות. לייעוץ עם עורך דין גירושין מומלץ, פנו כעת אל משרד עו"ד ערן עזרא בטלפון: 03-644-2224.

 

כמה עולה עורך דין גירושין מומלץ?

התשלומים לעורך דין גירושין כוללים בדרך כלל שני רכיבים: הייעוץ הראשוני והליך הטיפול בתיק עצמו. עלות הייעוץ יכולה להשתנות, ובדרך כלל נעה בין 600 ל- 1,500 ₪ לשעה, בהתאם למוניטין של עורך הדין הנבחר והצגת המסמכים הרלוונטיים במהלך הפגישה.

מעבר לכך, התמחור עבור שירותי עורך דין גירושין מתבסס בראש ובראשונה על מספר הנושאים המרכזיים שהתיק טומן בחובו, לרבות חלוקת רכוש, מזונות ומשמורת ילדים. טווח המחירים לכל עו"ד יכול להשתנות, כאשר משרדים קטנים ופחות מוכרים גובים בדרך כלל בסביבות 10,000-15,000 ₪ לנושא, בעוד שמשרדים מבוססים ומוכרים יותר עשויים לגבות בסביבות 25,000-30,000 ₪ לנושא.

במקרים בהם כל שלושת הנושאים מטופלים, חלק מהמשרדים עשויים להציע הנחה או עסקת חבילה. חשוב לציין כי טווחי המחירים הללו הם משוערים ויכולים להשתנות בהתאם לגורמים שונים, לכן מומלץ לדון בשכר הטרחה ותנאי התשלום עם עורך הדין במהלך הייעוץ הראשוני כדי לקבל הבנה ברורה של העלויות הצפויות לכם אם תבחרו לעבוד עמו.

 

האם ניתן להתגרש ללא ייצוג של עורך דין גירושין?

אמנם ניתן מבחינה טכנית להגיע להסכם גירושין ללא מעורבות של עורך דין גירושין, אך גם אם בני הזוג מתגרשים בהסכמה מלאה, רצוי מאוד לשכור עורך דין, ביחד או לחוד, שיסייע בניסוח הסכם הגירושין ויספק לכם הבנה ברורה של זכויותיכם המשפטיות.

זכרו כי מורכבות החוק בנושאים הכרוכים בגירושין מחייבת מומחיות כדי להבטיח שלא יתפספסו סוגיות מכריעות, כגון אלו הנוגעות למשמורת ילדים. היעדר הוראות כאלה בהסכם הגירושין עלול להוביל לבלבול ולעימותים פוטנציאליים בעתיד. ברגע שלמסמך יש תוקף משפטי, הוא הופך להיות מאתגר לשינוי, מה שהופך את בדיקתו על ידי עורך דין גירושין מנוסה, לדבר שקריטי לעשותו לפני החתימה על ההסכם.

קבלת הכוונה משפטית מציעה שכבת הגנה נוספת ומבטיחה ששני הצדדים יידעו באופן מלא לגבי זכויותיהם וחובותיהם. זה עוזר למזער סיבוכים פוטנציאליים ושומר על האינטרסים של שני בני הזוג המעורבים בהליך הגירושין.

 

טיפים לבחירת עורך דין גירושין מומלץ

בבואכם לבחור עורך דין גירושין מומלץ, קחו בחשבון גם את ההיבט המקצועי וגם הרגשי. מבחינה רגשית, זה חיוני למצוא מישהו שיש לכם כימיה טובה איתו ואמון מלא בו, מכיוון שתצטרכו לחלוק איתו פרטים אינטימיים על חייכם.

מנקודת מבט מקצועית, הנה כמה פרמטרים מרכזיים שיש לקחת בחשבון:

  1. ניסיון: כמה שנות ניסיון יש לעורך הדין בתחום? בכמה תיקי גירושין משרדו טיפל? חפשו עורך דין בעל ניסיון רב, רצוי עם התמקדות בדיני משפחה, ומומחיות בטיפול בסוגיות דומות לשלכם.
  2. התמחות: האם מדובר על עורך דין לענייני משפחה המתמחה בדיני גירושין ספציפית, או שיש לו מגוון רחב של תחומי עיסוק? עדיף לבחור בעורך דין העוסק בעיקר בתחום דיני המשפחה ובעל ניסיון רב בטיפול בהיבטים הספציפיים הרלוונטיים לעניינכם.
  3. חשיבה: במיוחד במקרים בהם מדובר בילדים, רצוי למצוא עורך דין שיוכל לסנגר עבורכם במרץ במידת הצורך, תוך מתן עדיפות למאמצים להגיע להסכמות מחוץ לערכאות. מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים של עורך הדין כדי לאמוד את רמתו המקצועית, כישורי המשא ומתן שלו ויכולתו להגיע לתוצאות מועילות עבור מייוצגיו.

 

על ידי התחשבות בגורמים אלה, תוכלו לקבל החלטה מושכלת בעת בחירת עורך דין גירושין ולוודא שנבחר עורך הדין המתאים ביותר לצרכיכם.

 

לסיכום

מציאת עורך דין גירושין מומלץ היא בעלת חשיבות עליונה בעת התמודדות עם המורכבות של הליך הגירושין. עורך דין גירושין מומלץ מספק לא רק מומחיות משפטית אלא גם תמיכה רגשית במהלך מסע משנה חיים זה. על ידי בחינה מדוקדקת של ההיבטים המקצועיים והרגשיים של בחירת עורך דין לענייני גירושין, תוכלו להתקדם אל עבר פתיחת הדף החדש בחייכם, בידיעה שיש לכם עורך דין מהימן שידריך אתכם בכל שלב בתהליך.

עו"ד ערן עזרא – עו"ד דיני משפחה מנוסה ובעל הסמכת עורך דין לענייני גישור, סייע לזוגות מתגרשים רבים בישראל להסדיר את הליכי הגירושין שלהם בביטחון וביעילות ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר לעתידם ועתיד ילדיהם. לייעוץ פרטני לקראת גירושין – פנו אל משרדנו בהקדם. לייעוץ  משפטי אישי לקראת הגירושין פנו כעת אל עורך דין ערן עזרא: 03-644-2224.

 

שאלות ותשובות בנושא עורך דין גירושין מומלץ

בבחירת עורך דין גירושין, חשוב להתייחס הן להיבט המקצועי והן להיבט הרגשי. חפשו עורך דין בעל ניסיון רלוונטי, התמחות בדיני משפחה ורקורד מוצלח. בנוסף, חשובים כימיה טובה ואמון בעורך הדין, שכן תידרשו לשתף אותו בפרטים אינטימיים על חייכם לאורך כל התהליך.

שכר הטרחה לעורך דין גירושין יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים. הייעוץ הראשוני נגבה לרוב על בסיס שעתי, בתעריפים הנעים בין 600 ל- 1,500 ₪, בהתאם למוניטין של עורך הדין, מיקומו בארץ, הוותק של המשרד ועוד. עלות התיק עצמו תלויה במספר הנושאים הכרוכים בטיפול בגירושין, כגון חלוקת רכוש, מזונות ומשמורת ילדים, כאשר המחירים נעים בין 10,000-15,000 ₪ ועד 25,000-30,000 ₪ לטיפול בכל אחד מהתחומים הללו.

שכירת עורך דין גירושין מציעה מספר יתרונות על פני טיפול בגירושין ללא ייצוג משפטי. עורך דין גירושין מספק מומחיות בניווט בהליכים המורכבים הכרוכים בניתוק הקשר הזוגי, ומבטיח טיפול בנושאים וסוגיות חשובות. ביכולתו לנסח הסכם גירושין מקיף המגן על זכויותיכם שימנע סכסוכים אפשריים בעתיד.

ניהול גירושין ללא ייצוג משפטי מעו"ד גירושין טוב, גם אם שני הצדדים מסכימים לכאורה על תנאי הגירושין, אינו מומלץ בשל המורכבות של דיני הגירושין. ללא מומחיות משפטית, נושאים מכריעים עלולים שלא לקבל מענה ראוי בהסכם הגירושין, ולהוביל לבלבול ולמחלוקות עתידיות. בכוחו של עורך דין גירושין שעוסק בבדיקה וסיוע בעריכת הסכם הגירושין, להבטיח את התאמת המסמך לדרישות החוק ואת ההגנה על ההוגנות כלפי שני בני הזוג לטווח הארוך.

 

עורך דין גירושין מומלץ

עורך דין גירושין מומלץ

עוד באותו נושא:

עלויות התרת נישואין 

רבים מהזוגות המתגרשים ומצויים בפני הליך של התרת נישואין מוצאים את עצמם בפני הליך מורכב עם שאלות רבות וביניהן: כמה עולה התרת נישואין?  מה העלויות

קרא עוד...
התרת נישואין טפסים

במשך שנים רבות זוגות ממוצא דתי מעורב, חסרי דת וזוגות חד מיניים בישראל, נתקלו בבעיה של ממש בבואם להתגרש. זאת משום שבישראל הסדרת המעמד האישי

קרא עוד...
התרת נישואין חד מיניים

בשנים האחרונות, הנושא של התרת נישואין חד מיניים תופס תאוצה בשיח הציבורי והמשפטי בישראל. הליך זה, המיועד לזוגות מאותו מין שנישאו בחו"ל ומבקשים להיפרד, מהווה

קרא עוד...
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 47 ביקורות
×
js_loader
a5
ערן עזרא – משרד עורכי דין ונוטריון
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>