תפריט
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו!

03-6442224

ייצוג בהליכים משפטיים

אחד הדברים החשובים בניהול הליכים משפטיים הוא נושא הליטיגציה. יש חשיבות רבה לניסיון של עורך הדין בייצוג בפני הערכאות השיפוטיות. יש חשיבות לאופן ניהול התיק והייצוג הן בבחירת הערכאה השיפוטית המתאימה והן בייצוג בפני אותן ערכאות.

משרדו של עורך הדין ערן עזרא ניהל מאות תיקים בענייני משפחה, שכללו ייצוג הן בבתי המשפחה לענייני משפחה הן בבתי הדין הרבניים והן בערכאות הערעור. במסגרת ההליך המשפטי מתקיימים דיוני קדם משפט ודיוני הוכחות, הכוללים גם חקירות נגדיות.

יש חשיבות להסביר ללקוח את משמעותו של כל דיון, את ההיבטים השונים הקשורים לכל דיון, נושא הפלוגתאות והכנה מעמיקה לקראת כל דיון חקירות. מעבר לכך, קיימים דיונים על נושאים שונים במהלך ניהול התיק וכל תיק לנסיבותיו, לדוגמא, במקרים מתאימים ייקבע דיון לגבי סעדים זמניים, עיקולים, צווי הגנה, בקשה לביטול צו עיכוב יציאה מהארץ וכיוצ"ב.

תפקידו של עורך הדין המתמחה בליטיגציה, בפרט בהליכי גירושין, קשור למספר נדבכים אשר קשורים כהכנה למשפט וייצוג במהלך המשפט ולהלן עיקרי הדברים:

  1. ניהול אסטרטגייה ובניית כתבי טענות להעברת מסר חד וברור.
  2. הכרות מעמיקה של הנושאים המשפטיים, לרבות ההיבטים ההלכתיים והאזרחיים.
  3. ייצוג בדיונים בערכאות השיפוטיות השונות וכל דיון דורש את ההכנה הספציפית הנדרשת לגביו.
  4. ייצוג בדיוני הוכחות דורש הכנה מוקפדת, למידת החומר והכנת חקירות מתאימות.
  5. חשוב להכיר את התיק המנוהל על כל רבדיו ולהיות מוכן לכל טיעון שיכול להעלות מהצד שכנגד.
  6. סיכום ההליך – עם תום סיום דיוני ההוכחות על כך צד, בהתאם להוראות הדין ולערכאה השיפוטית ולסכם את הטיעונים והראיות שהוצגו לאורך ההליך.

 

לאור כל האמור, יש חשיבות רבה לבחירת עורך דין בעל ניסיון רב בניהול וייצוג הליכים משפטיים אשר יידע לנהל את ההליכים המשפטיים בצורה הטובה ביותר.

עוד באותו נושא:

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 47 ביקורות
×
js_loader
a5
ערן עזרא – משרד עורכי דין ונוטריון
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>