תפריט
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו!

03-6442224

עורך דין גישור

אחת הדרכים הנפוצות לפירוק נישואין בישראל היא באמצעות הליך גישור גירושין. בתהליך זה הצדדים עובדים עם מגשר ניטרלי כדי להגיע להסכם גירושין שמקובל על שניהם, במקום לפנות להתדיינות בערכאות. בשורות הבאות עו"ד ערן עזרא יסביר מהו הליך גישור גירושין בעזרת עורך דין ומהם יתרונותיו, מהם תפקידיו של עורך דין גישור בתהליך ואיך מוצאים עורך דין גירושין בעל הסמכה רלוונטית.

 

עורך דין גישור גירושין – הדרך "לפרק את החבילה" בלי לשבור את הכלים

גירושין יכולים להיות תהליך מאתגר ומלחיץ, הן מבחינה רגשית והן מבחינה כלכלית. גישור גירושין מהווה חלופה להתדיינות גירושין מסורתית, המערבת צד שלישי ניטרלי – המגשר, שמסייע לצדדים להגיע להסכמה הדדית על תנאי גירושיהם. בישראל גישור גירושין הוא פתרון נפוץ ולרוב נחשב לדרך ידידותית ומשתלמת יותר ליישוב סכסוכי גירושין.

אם אתם שוקלים גישור גירושין, מומלץ להתייעץ עם עורך דין גישור שמכיר את התהליך ויכול להכין אתכם לקראתו כראוי. עו"ד גישור גירושין יכול לסייע לכם גם להבין כהלכה את זכויותיכם וחובותיכם החוקיות בגירושין ולסייע לכם בניהול משא ומתן עם בני זוגכם לקראת גיבוש הסכם גירושין הוגן ומקיף, העונה על הצרכים והאינטרסים שלכם ושל ילדיכם.

ככל שיש לכם שאלות ואתם נדרשים למידע נוסף על גישור בגירושין – ניתן לפנות למשרדו של עורך דין ערן עזרא. ליצירת קשר עם משרדנו – השאירו את פרטיכם בטופס להלן.

מהו הליך גישור גירושין בעזרת עורך דין ומהם יתרונותיו?

גישור גירושין הוא תהליך שבו שני הצדדים עובדים עם מגשר ניטרלי כדי לנהל משא ומתן על תנאי הסכם הגירושין שלהם. גישור בעזרת עו"ד דיני משפחה בעל הסמכת מגשר, יכול להיות דרך יעילה מאוד ליישוב סכסוכים בין זוגות שעוברים גירושין. סיוע משפטי מקצועי בתהליך מקל על התקשורת בין הצדדים ומסייע להם למצוא את "דרך המלך" לדיון בנושאים רגישים כמו משמורת ילדים, חלוקת רכוש, מזונות ועניינים אחרים.

במידה והליך הגישור מוליד הסכם גירושין שמקובל על שני הצדדים, ניתן להגישו לאישור בית המשפט ולהתקדם להשלמת הליך הגירושין באופן רשמי.

הגישור הוא בדרך כלל פחות רשמי מאשר פנייה לבית המשפט, והתהליך בדרך כלל גמיש יותר, מכיוון שהוא מאפשר לשני הצדדים להשפיע על תוצאות הגירושין שלהם. גישור בדרך כלל גם זול יותר מאשר פנייה לבית המשפט ועשוי להיות מהיר יותר ממאבק משפטי ממושך.

היתרון הבולט בהליך הגישור, הוא שגם במידה והצדדים לא מצליחים להגיע להסכמות במסגרתו, הם עדיין רשאים להמשיך לתביעת גירושין בבית המשפט (או ליתר דיוק בבית הדין הרבני). גירושין (גט) מבוצעים רק בבית דין רבני.

בקצרה, גישור גירושין יכול להוות אלטרנטיבה ראויה לתביעת גירושין המתנהלת בערכאות, ובמיוחד עבור זוגות המעוניינים להימנע מהלחץ וההוצאות הכרוכים במאבקים בבית המשפט. עם זאת, חשוב לעבוד עם עורך דין מנוסה לגישור גירושין, כדי להבטיח שהאינטרסים שלכם מוגנים ושהסכם הגירושין שלכם הוא חוקי ומחייב מבחינה משפטית, וניתן לאכיפה.

 

מה עורך דין גישור גירושין עושה, הלכה למעשה?

עוד גישור גירושין הינו עורך דין לענייני משפחה המתמחה בגישור ודיני גירושין. עורכי דין אלו עובדים עם לקוחות שעוברים גירושין ומסייעים להם לנהל שיח פתוח ומכבד לטובת הסדרת המחלוקות בסוגיות הקשורות בפירוק התא המשפחתי. עורכי דין גישור גירושין אחראים לספק ייעוץ וליווי משפטי ללקוחותיהם לאורך כל הליך הגישור, תוך הקפדה על הגנה על זכויותיהם והגעה להסכם גירושין מיטיב והוגן.

באמצעות הקשבה לשני הצדדים והתייחסות לחששותיהם, מצליחים עורכי דין לענייני גישור לנסח הסכמי גירושין שיתנו מענה יסודי ומקיף לצרכים והרצונות של הצדדים במגוון היבטים, מבלי להעמיד בסיכון את תוקף ההסכם מבחינה משפטית.

 

מדוע כדאי לשכור את שירותיו של עו"ד גישור גירושין?

ישנן מספר סיבות שבגללן כדאי לכם לשקול לשכור עורך דין גישור אם אתם עומדים לקראת הליך גירושין:

  1. מקצועיות: עורכי דין לענייני גישור הם בעלי ידע וניסיון רב בדיני משפחה וגירושין, שמאפשר להם להעניק ייעוץ והכוונה משפטית יקרי ערך ללקוחותיהם לאורך כל הדרך.
  2. הגנה על זכויות: עו"ד לגישור גירושין יכול להבטיח כי זכויותיכם מוגנות בהסכם הגירושין.
  3. מציאת שפה משותפת: עו"ד עם הסמכת מגשר יודע להקל על התקשורת בין זוגות מתגרשים, להבטיח ששני הצדדים ישמעו ושהדאגות שלהם יקבלו מענה הולם.
  4. תיעוד וניסוח: עו"ד מגשר גירושין יכול לסייע בניסוח הסכם גירושין קביל ומחייב משפטית שיגן על האינטרסים שלכם.
  5. חיסכון בזמן והוצאות: פנייה לעו ד גישור יכולה להיות דרך חסכונית לנווט בהליך הגירושין, שכן היא יכולה לסייע לכם להימנע מהתדיינות משפטית יקרה וארוכת מועד.

 

כיצד ניתן למצוא עורך דין מומלץ לגישור גירושין?

להלן מספר פעולות שתוכלו לבצע כדי למצוא עורך דין טוב לענייני גישור:

  • חיפוש אחר מגשר גירושין: ניתן לקבל המלצות מחברים שעברו תהליך דומה, וניתן אף להתרשם מחיפוש באינטרנט כאשר מחפשים עורכי דין המוסמכים בגישור גירושין באמצעות ביטויי מפתח כמו "עורך דין גישור גירושין", "עורך דין לענייני גישור" "מגשר גירושין" ועוד. כך תגיעו לרשימת משרדי עורכי דין המתמחים בדיני משפחה ובשירותי גישור לזוגות מתגרשים.
  • קבעו פגישות ייעוץ: לאחר שתהיה לכם רשימה קצרה של עורכי דין פוטנציאליים, קבעו פגישת ייעוץ עם כל אחד. זוהי הזדמנות לדון במקרה שלכם, לשאול שאלות וללמוד יותר על הניסיון והכישורים שלהם. עו"ד גישור טוב ישמח לענות על שאלותיכם ולספק לכם את המידע הדרוש לקבלת החלטה מושכלת.
  • קחו בחשבון את הניסיון המעשי: בבחירת עורך דין לגישור, קחו בחשבון את הניסיון והכישורים שלו. חפשו עו"ד בעל ניסיון ספציפי בגישור גירושין ודיני משפחה, הבקיא בחוקים ובתקנות הגירושין בישראל.
  • בחרו עו"ד שאתם מרגישים איתו בנוח: חשוב לבחור עו"ד גישור שתרגישו בנוח לעבוד איתו, שכן התהליך כרוך בשיתוף מידע אישי ועבודה משותפת אינטנסיבית, המחייבת אמון ותקשורת טובה. לכן חשוב לבחור אדם שאתם סומכים עליו ומרגישים איתו בנוח.

 

לסיכום – הדרך למציאת עו"ד גישור מצוין מתחילה ממש כאן

עורך דין לגישור הוא משאב רב ערך בהליכי גירושין, שבהם הצדדים חותרים לגבש הסכם גירושין הוגן ומקיף בתוך פרק זמן סביר, תוך הגנה על זכויותיהם, ומבלי להגיע למאבקים ארוכים ויקרים בערכאות. אם אתם שוקלים גישור גירושין, הקפידו להתייעץ עם עורך דין משפחה המוסמך כמגשר בהליכי גירושין כדי להבטיח שהאינטרסים שלכם מוגנים לאורך כל התהליך.

מעוניינים להיוועץ בעורך דין גישור? ככל שיש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות למשרדו של עורך דין ערן עזרא. ניתן לפנות טלפונית או השאירו את פרטיכם בטופס להלן וניצור עמכם קשר בהקדם.

 

שאלות ותשובות בנושא עורך דין גישור

כדי למצוא עורך דין טוב לגישור, כדאי לבקש המלצות מחברים, משפחה או אנשי מקצוע אחרים בתחום המשפחתי. ניתן גם לחפש עורכי דין מגשרים באינטרנט או דרך לשכת עורכי הדין בישראל. בעת בחירת עו"ד, הקפידו לבדוק את הכישורים, הניסיון והמוניטין של איש המקצוע, ולקבוע פגישת ייעוץ כדי להתרשם ממקור ראשון מהכימיה שלכם עם עורכי דין שונים.

לפניה לעורך דין גישור יכולים להיות מספר יתרונות, ביניהם: קבלת הכוונה משפטית מקצועית בדרך להסכם הגירושין, הבטחת הזכויות והאינטרסים של הצדדים והבטחת היכולת לאשר ולאכוף את הסכם הגירושין בבית המשפט, תוך צמצום החיכוכים וקידום שיתוף פעולה בין הצדדים, חיסכון בזמן וכסף בהשוואה לתביעות גירושין מסורתיות ועוד.

משך גישור גירושין פרטי יכול להשתנות בהתאם למורכבות הסוגיות הכרוכות בהליך ורמת שיתוף הפעולה בין הצדדים. עם זאת, מרבית הגישורים בגירושין מסתיימים תוך מספר חודשים – זמן קצר בהשוואה לתביעות גירושין מסורתיות שנמשכות לעיתים שנים.

זה מאוד תלוי בכל מקרה ומקרה. העלות היא לעורך דין מגשר אשר עורך הסכם גירושין ובמידת הצורך, לפגישות גישור. מחיר של גישור גירושין יכול להיות מושפע ממורכבות הסכסוך ומהמנגנונים שיש לערוך בהסכם גירושין. יש מקרים פשוטים ויש מקרים מורכבים יותר. יש לקחת בחשבון שכאשר הסכם גירושין מוכן, צריך לשלם אגרה ולהגישו לערכאה שיפוטית.

 

עורך דין גישור

עוד באותו נושא:

יתרונות בגישור

גירושין הם תהליך מורכב ומאתגר, המלווה ברגשות מעורבים. בנסיבות אלו, הליך גירושין בבית משפט יכול להיות ארוך, יקר ומייגע, ולגרום לנזק רב לבני הזוג ולילדיהם.

קרא עוד...
תפקיד המגשר

מצאתם את עצמכם מסובכים בסכסוך ירושה או מתמודדים עם המורכבות של גירושין? הליך הגישור מציע דרך ראויה ומומלצת לפתרון המחלוקות. במסגרת מאמר זה נבהיר את

קרא עוד...
חוק גישור חובה

חוק הסדר התדיינויות בסכסוכים משפחתיים נחקק בשנת 2014 ונכנס לתוקפו בשנת 2016. דבר חקיקה זה מוכר בישראל גם כ"חוק גישור חובה" ובמדריך הבא נסביר אודותיו

קרא עוד...
הסכם גישור גירושין

נביא להלן הסברים מקיפים שעוסקים בסוגיות מרכזיות של תחום הגישור. בין כלל הסוגיות נפרט ונסביר על המושגים הבאים: מה זה הסכם גישור? יתרונות בולטים של

קרא עוד...
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 47 ביקורות
×
js_loader
a5
ערן עזרא – משרד עורכי דין ונוטריון
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>