תפריט
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו!

03-6442224

מדוע להציל את הנישואים ולא להתגרש

מדוע להציל את הנישואים ולא להתגרש – קשר זוגי מוצלח ככל שיהיה, נתון לשינויים, כאשר מדובר בבני אדם, אשר חווים התפתחויות אישיות במהלך החיים. גם אם אתם מקפידים על קבלה הדדית, בהבנה ובהשקעה בחיי נישואין משלכם, עלול בן הזוג שלא להבין, להעריך או להצליח לשמור על מה שהושג ביניכם והתוצאות עלולות להיות הרסניות.

אירועים משתמשכים מסוג זה, גורמים לתסכול, לתחושה של דחייה והזנחה מצד בן הזוג שלכם, מה שמוביל בד"כ לאבדן האמון והאינטימיות בקשר. אם אלה הן התחושות שמלוות אותך כבר זמן מה, הדבר האחרון שאת או אתה צריכים לעשות זה להתקדם לכיוון של סיום הקשר.

אתם צריכים לקחת את הזמן, כדי לחשוב על הסיבות שהביאו את הנישואים לנקודת השפל הנוכחית. יכול להיות שתגלו שכל הבעיות הן מינוריות לחלוטין וניתנות לפתרון ולהלן פירוט של כמה נקודות למחשבה, בעטיין שווה להציל את הנישואים שלכם:

מדוע להציל את הנישואים ולא להתגרש

הילדים

להשאר בקשר הנישואין שלכם למען הילדים, נחשב כאחת מהסיבות העיקריות שצוטטו על ידי זוגות אשר שקלו גירושין, בשלב זה או אחר. יש מי שמאמין כי ילדים מבתים בהם ההורים גרושים, חשופים יותר לבעיות בהערכה עצמית, מאשר ידלים שהורים ביחד והפרידה של ההורים, עלולה לגרום לילד טראומה נפשית.

לעומת זאת, ילדים שהוריהם יחד, חווים תחושה של בטחון ורווחה והתחושה שלהם היא שהם מרוצים. כמובן, שאי אפשר להתעלם מהעובדה כי בעיות בבית, בין ההורים, משפיעות גם על מצב הרוח של הילד, יכולת הריכוז, היצירתיות ובכלל ההתמודדות עם בעיות יסוד בחיים.

 

קדושת הנישואין

בוא נהיה ריאליים. אם אתם מאמינים במוסד הנישואים, אתם צריכים לעבוד קשה כדי לשמר אותם. יש מאות של זוגות, אשר התאהבו במבט ראשון, מיהרו להכנס תחת החופה והתגרשו באותה שנה. כולנו שומעים על זוגות שמתגרשים, על בסיס יומי.

מוסד הנישואין כבר מזמן הפך לפחות מקודש ולא מעט זוגות מחפשים את הפתרון המהיר בפנייה לרבנות, במקום לגשר על הפערים ביניהם. היו מודל לחיקוי והלחמו על הנישואים שלכם. היו אתם הזוג שמעריך את ה"מוסד" הזה וגרם לקשר לעבוד, אולי כנגד כל הסיכויים. הרי פעם חשבתם שהיחסים שלכם הם בעלי הבטחה ופוטנציאל.

 

ניהול הכספים שלכם

כסף הוא בהחלט נקודה שגורמת לזוגות לנסות לעשות עוד כמה מאמצים, לפני שהם נפרדים ממנו. יש מי שמעדיף שלא להכנס להוצאות הלא קטנות, אשר כרוכות בתהליך הגירושין ומוכן לעשות את המאמץ הנוסף הזה, כדי לשמור על הקיים. מזונות, תשלום למקום מגורים בשכירות, שכר עו"ד הם בהחלט עלולים ליצור חור בחשבון הבנק שלכם.

נוסף על כך, כאשר אתם חיים לבד, לעיתים אנו נוטים להוציא יותר מאשר תכננו, על שמלה ש"עושה לנו את זה" או סופשבוע עם החבר'ה שלכם, מבלי להתייחס לתוצאות או לזכור שיש לכם תשלומים של מזונות, חשמל, מים וכו'. עם שותף נוסף במערכת היחסים, יש נטיה לחשוב בשיקול דעת והתחשבות, כאשר מדובר בהוצאות.

לסיכום, אם בן הזוג שלכם הוא ביסודו אדם טוב ואתם באמת אוהבים אותו, תוכלו למצוא את הדרך לעבור את התקופה הקשה. נדוש ככל שזה נשמע, אהבה מסובבת את העולם. אנחנו עושים דברים מטורפים כשאנחנו אוהבים, גם במובן החיובי. מצאו את הזמן להשקיע ואת המאמץ כדי להפוך את הנישואין שלכם להצלחה.

מדוע להציל את הנישואים ולא להתגרש

מדוע להציל את הנישואים ולא להתגרש

עוד באותו נושא:

כתובה

כתובה היא מסמך משפטי הלכתי. מטרתה להגן על הזכויות של האישה ובכך להבטיח את פרנסתה למקרה שבו היא תתאלמן, ולמנוע מהבעל "לגרש" אישתו ללא עילה

קרא עוד...
הגשת תביעת אבהות

הגשת תביעת אבהות – תביעת אבהות היא פעולה משפטית, אשר מטרתה לקבוע את זהותו של אביו של ילד. ישנן מספר סיבות בעטיין יוזמים תביעת אבהות,

קרא עוד...
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 47 ביקורות
×
js_loader
a5
ערן עזרא – משרד עורכי דין ונוטריון
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>