תפריט
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו!

03-6442224

המסלול הבטוח לפירוק מסגרת הנישואין

המסלול הבטוח לפירוק מסגרת הנישואין – מחקר שיצא שהופיע בשנים האחרונות, הראה כי אם רומיאו וג'ולייט היו נשארים בחיים, רוב הסיכויים שהנאהבים הצעירים היו נפרדים, לא בשל היריבות המשפחתית, אלא דווקא בשל העובדה כי הם נפגשו בגיל מאוד צעיר.

אהבה צעירה נראית מאוד רומנטית, אך נראה כי דווקא מי שרוצה לנהל חיי נישואין לטווח ארוך, כדאי שייפגש עם אהבתו הנצחית במהלך גילאי העשרים שלהם.

 

המסלול הבטוח לפירוק מסגרת הנישואין

אך לא רק מערכת יחסים בגיל צעיר היא גורם שעלול להוביל לגירושין, ישנם גורמים נוספים ושונים אשר יכולים להוביל אתכם במסלול הבטוח לגירושין:

 

האהבה מסנוורת

חוסר היכולת של 2 הצדדים להשאר מציאותיים בדרך אל החופה, היא גורם חשוב בכינון מערכת היחסים הזוגית. חשוב בתוך מערכת הנישואים לקחת אחריות, לחלק את הנטל, כך שכל צד עושה את עבודתו הזוגית, שומר על תקשורת זורמת והתחשבות הדדית. עדיין לא שם? חיזרו לבית ההורים.

 

תכנון פיננסי

כישלון בניהול התקציב הזוגי המשפחתי שלכם, היא עוד נדבך בדרך אל הגירושין. יש חובות רעים וחובות טובים. הרעים הם ההוצאות שאפשר לחיות בלעדיהן, בזבוזים עתירי חומר וכו'. החובות הטובים הם אלה הקשורים למשכנתא שלקחתם, כדי לאפשר לעצמכם יום אחד בית בלי חובות. השקעה בעסק שאתם פותחים ייחשב גם הוא בתחום החובות הטובים, אך הכל צריך להיות בשיקול כלכלי, צמוד להכנסות ולמציאות שלכם.

היום שאחרי

תכננתם חודשים את יום החתונה שלכם, אבל שכחתם לשבת ולדבר על היום שאחרי היום הגדול. לפני שאתם מתחייבים לכתובה, אתם צריכים להבין את השינוי הגדול שעומד להתרחש בחייכם כזוג נשוי. כל אחד אמור לקחת על עצמו תפקידים במערכת וצריך להיות מוכנים לכך.

רוצים שהיא תשרת אתכם, אבל לא חושבים שאתם צריכים לעשות את אותו הדבר? אל תתחתנו. אם רעייתך לעתיד מרוויחה יותר ממך, אתה מסוגל לקבל את זה או לא? כן, ישנם חוקים חדשים ואתם צריכים להיות מוכנים לקבל אותם.

 

תקשורת

מילה כל-כך קצרה לחלק כל-כך מהותי בקשר הזוגי שלנו. לא מדובר בטלפון של בעלך אלייך, כי לא הגעת בזמן הביתה. זוגות רבים אינם יודעים איך באמת לתקשר אחד עם השנייה ובטח יש להם מה ללמוד בתחום ההקשבה.
הנה תרחיש מוכר: האישה נכנסת הביתה לאחר יום העבודה ומגלה שבעלה עם פרצוף לימון.

"מה קרה, מותק"? היא שואלת. עונה הבעל בזעף "שום דבר, למה?". עונה האישה: "טוב, אל תדבר איתי" ויוצאת מהחדר בסערה. ברור לנו שמשהו לא בסדר, אך אף אחד לא מוכן לעשות את הצעד הנוסף מחוץ לפגיעה והכאב האישי שלו. חוסר בתקשורת כנה ופתוחה.

 

האמת וכל האמת

איחזו באמת בכל הכח. לא משנה על מה אתם צריכים להתוודות, היו כנים ואמיתיים והתמודדו עם תוצאות המעשים שלכם. שקרים יהרסו את הנישואין שלכם והם בהחלט יובילו את הקשר אל הרבנות. אל תשקרו למי שאתם רוצים להזדקן איתו.

בין אם זה בגידה, הימורים, התמכרות לסמים, בעיית שתיה – תתמודדו. בלי אמון, אין שום סיכוי ליחסי אמון זוגיים אמיתיים. גם בגידה של בן זוג, אינה מעידה על סוף הנישואין, אך בגידה ושקרים מסביב לה, עם חוסר התמודדות עם המציאות – בהחלט כן.

 

המסלול הבטוח לפירוק מסגרת הנישואין

המסלול הבטוח לפירוק מסגרת הנישואין

עוד באותו נושא:

כתובה

כתובה היא מסמך משפטי הלכתי. מטרתה להגן על הזכויות של האישה ובכך להבטיח את פרנסתה למקרה שבו היא תתאלמן, ולמנוע מהבעל "לגרש" אישתו ללא עילה

קרא עוד...
הגשת תביעת אבהות

הגשת תביעת אבהות – תביעת אבהות היא פעולה משפטית, אשר מטרתה לקבוע את זהותו של אביו של ילד. ישנן מספר סיבות בעטיין יוזמים תביעת אבהות,

קרא עוד...
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 47 ביקורות
×
js_loader
a5
ערן עזרא – משרד עורכי דין ונוטריון
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>