תפריט
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו!

03-6442224

השוני בין חיי נישואין לחיי הגירושין

השוני בין חיי נישואין לחיי הגירושין – תראו לי אחד שלא חווה את כאב הגירושין והבדידות שלאחריהם ואראה לכם אדם שלא חווה אהבה. מבלי קשר לעובדה שאתה זכר או את נקבה, אם אתה היוזם או את היוזמת או מאיזו סיבה התפרקה "החבילה". כולם חווים את הכאב ותחושת הבדידות וזו עובדה. אז אם אתם "אחרי" ויש לכם מחשבות שוב ושוב לגבי הצעד שעשיתם, בואו נעבור על העובדות אחת אחת:

 

לישון עם האויב

יכול להיות שאתם נזכרים בלילות האהבה המופלאים והמדהימים שהיו לכם ביחד, אבל יש סיכוי שהדחקתם מעט את הלילות הלבנים, ללא שינה, שבהם הרגשתם שיישן לצידכם מישהו שאין לכם איתו שום דבר משותף, שהפסיק להבין את מה שמתחולל בנפשכם, שהפסיק להקשיב ורק תופס מקום במיטה הזוגית והייתם מעדיפים שהוא לא יהיה שם.

 

תקשורת

היו לכם שיחות נפש מרתקות, הרגשתם שבן הזוג הוא החצי השני שלכם והוא יודע מה אתם עומדים להגיד, עוד לפני שדיברתם. אבל בעצם זה היה לפני הרבה ויכוחים וסערות נפש. לפני שחוויתם עוגמת נפש ותחושה שמשהו השתנה, מישהו השתנה. פתאום לא היה עם מי לדבר.

 

הילדים

חדוות המשפחה המשותפת שלכם שהיתה בעבר, הפכה לערבים מנוכרים. כל אחד תופס כמה שעות איכות עם הילדים, שפתאום נראים לא כל-כך מאושרים ומוטרדים ממערכת היחסים המתדרדרת שלכם. האמנם היה להם טוב יותר כשהייתם ביחד, אך הרגשתם לבד? האם לא נראה כי למרות העצב שבפרידה שלכם, הילדים מרגישים יותר נעים בבית שקט ורגוע? האם לא עדיף לילדים לקבל הורים מאושרים יותר, בשני בתים נפרדים?

 

מטלות וחובות

נכון. יכול להיות מצב שעכשיו אתם מרגישים שהנטל יהיה כבד יותר, כשאין עם מי לחלוק את ההוצאות הגדולות ואתם חוששים שלא תעמדו בזה. אבל אל תשכחו שאתם אחד וההוצאות ירדו. מחשבה נוספת היא לגבי הוצאות הילדים. אם נקבעו מזונות, כדי לשמור על איכות החיים של הילדים ועל הצרכים שלהם, זיכרו שחלק מההוצאות משולמות על ידי שניכם, כל אחד בדרכו ולכן בסופו של דבר גם עכשיו נטל ההוצאה מתחלק.

 

רכוש

התחלקתם במכשירי החשמל ובריהוט? נראה לכם ריק פתאום בחדרים? נכון. אבל מקום ריק, מפנה תמיד חלל לדברים חדשים. בסופו של דבר הספה או המזנון שהתרגלתם שהיו בחייכם הם רק חומר. חומר אפשר להחליף, את ההרגשה שלכם צריך לשנות. אילו ימים חדשים, בתחילת הדרך החדשה שלכם. השארו אופטימיים וקחו את הזמן.

עוד באותו נושא:

כתובה

כתובה היא מסמך משפטי הלכתי. מטרתה להגן על הזכויות של האישה ובכך להבטיח את פרנסתה למקרה שבו היא תתאלמן, ולמנוע מהבעל "לגרש" אישתו ללא עילה

קרא עוד...
הגשת תביעת אבהות

הגשת תביעת אבהות – תביעת אבהות היא פעולה משפטית, אשר מטרתה לקבוע את זהותו של אביו של ילד. ישנן מספר סיבות בעטיין יוזמים תביעת אבהות,

קרא עוד...
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 47 ביקורות
×
js_loader
a5
ערן עזרא – משרד עורכי דין ונוטריון
מחובר/ת
למעבר מהיר לשיחת ווטאסאפ עם עורך דין >>